Chinareis 2013 - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Frans en Ina - WaarBenJij.nu Chinareis 2013 - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Frans en Ina - WaarBenJij.nu

Chinareis 2013

Door: Ina Anink

Blijf op de hoogte en volg Frans en Ina

05 September 2013 | Nederland, Heerhugowaard

Hallo beste familie en vrienden,
Het is bijna zover dat we vertrekken naar China. De koffers staan gepakt.

Op vrijdag 6 september in de namiddag vliegen we naar Beijing. De heenreis duurt 9:15 uur.
Op 28/29 september zullen we vanuit Hong Kong naar huis vliegen . De terugreis duurt 12:15 uur.
Er zijn weer veel geïnteresseerden die ons op deze reis willen volgen.
Ik maak allereerst een reisverslag voor mezelf maar wil dat met jullie delen. De lengte van het verslag hangt van af van de hoeveel tijd die ik heb om te schrijven en hoeveel we beleven.
Diegene die GEEN verslag behoeven willen die een mail naar mij sturen, ina.anink@quicknet.nl dan schrappen we die uit de mailinglist.
Hopelijk hebben we overal bereik, anders komen er een paar berichten te gelijk aan.
Ik doe mijn best om mooie plaatjes te schieten en Frans zorgt er voor om er een paar te verzenden om het verslag compleet te maken.

Hartelijke groeten van Frans en Ina.

We hebben er zin in.

• 05 September 2013 - 20:35

Stef En Bea:

Hoezo vliegen jullie naar Beijng morgen, je zal toch eerst even naar Schiphol gebracht moeten worden!
    Tot morgenmiddag!

• 05 September 2013 - 20:36

Lisette:

Nou mam, ik heb er enorme zin in om al jullie belevenissen weer mee te lezen/leven!

Geniet van jullie vakantie en goede vlucht morgen,

veel liefs Lisette

• 06 September 2013 - 07:47

Piet Nelly:

FRANS EN Ina.

We ij wensen jullie een pracht reis. We horen van jullie.

Piet en Nelly

• 06 September 2013 - 12:54

Ger En Marianne:

Zo wereldreizigers. Dat zal weer geweldig worden en wij zullen dat met veel belangstelling gaan volgen. 'n Geweldige reis toegewenst en lieve groet van ons. G & M

• 08 September 2013 - 18:43

Ingrid En Marja:

Weer op reis, dat doen jullie goed.
    Wij wensen jullie een hele mooi reis toe.

• 09 September 2013 - 12:08

Jack En Marjo:

We hebben jullie deze zomer zo weinig gesproken en wisten eigenlijk niet dat jullie NU naar China gaan.
    Maar we willen jullie belevenissen uiteraard graag volgen.

Fijn vakantie!
    Gr. Jack en Marjo

• 10 September 2013 - 11:36

Math En Nel:

Sorry voor de late reactie,wij waren zelf ook weg.
    Maar het is nog niet te laat om jullie een hele prettige reis toe te wensen.
    Het is weer een mooi verslag en kijk uit naar het volgende.Gr. Math en Nel

• 14 September 2013 - 17:29

Ina Dijkstra:

Hallo globetrotters!
    Zo te zien en te horen genieten jullie geweldig van de mooie reis.
    Doe voorzichtig. Goede terugreis.
    Lieve groetjes, Ina & Joop