Van Nha Trang naar DaLat - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Frans en Ina - WaarBenJij.nu Van Nha Trang naar DaLat - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Frans en Ina - WaarBenJij.nu

Van Nha Trang naar DaLat

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frans en Ina

01 Maart 2007 | Vietnam, Hanoi

Hallo allemaal,
Alweer een vlot bericht, er is even tijd over.
Vanmorgen zijn we naar Dalat vertrokken.Dat ligt hoog in de bergen op 1500 m hoogte.
Onderweg nog op het lage land kwamen we verbouw of groei van de volgende gewassen tegen. Mangobomen, zoutwinning, tabak, suikerriet rijst, wijnbouw, katoen,papays en op de hoogvlakte heel heel verschillende groentes, allemaal leuk om te zien.
Aan de rivier garnalenkwekerij en andere vissen.
De bougeanville en de franchipani bloeien volop. Het is wel een heel arm en droog gebied met wel een irrigatiesysteem.
We hebben weer een Cham heiligdom bekeken, het was erg mooi en groot.
Het is hier op deze hoogte frisser. Wel erg mooi en heel anders. We hebben na aankomst, het zomerverblijf van de laatste keizer bezocht en beneden naar de stad gelopen en aan een groot meer heerlijk gegeten. Over de avondmarkt weer terug. Het is nu bijna 21.30 uur.
De a doet het niet goed en de leestekens zijn hier ook moeilijk in Vietnam.
We sturen nu geen foto's, dat is erg tijdrovend.
Veel liefs en groetjes van
Frans en Ina.

• 02 Maart 2007 - 14:03

Josine:

Gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Wat heerlijk jullie enthousiaste verhalen en mooie foto´s.
    En wij zitten maar in dit natte nederland.
    Geniet er van!

Liefs Josine

• 03 Maart 2007 - 08:24

Stef En Bea:

Van harte gefeliciteerd met jullie 29 jarige trouwdag! Lekker "uit-eten" geweest?
    Wij zitten inmiddels op Molengroet en hebben eigenlijk ook een vakantiegevoel, maar hier regent het pijpenstelen. Da's minder.
    Tot het volgende bericht.

• 04 Maart 2007 - 16:26

John En Ada:

Nog van harte alweer 29 jaar wij 30, we genieten van Jordy pittig kerelje doet het goed. Komende week weer lammetjes tijd. Veel plezier.