Halong Bay - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Frans en Ina - WaarBenJij.nu Halong Bay - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Frans en Ina - WaarBenJij.nu

Halong Bay

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frans en Ina

20 Februari 2007 | Vietnam, Hanoi

dag 4-5
's Morgens eerst weer door de stad en rond het grote meer gewandeld.Helaas is het nog steeds TET,nieuwjaar.Zij vieren het een aantal dagen met de fam, voorouders ,dan leraren en dan met vrienden. Ze bezoeken iedereen in mooie kleren per scooter.
Het gevolg is dat hun werk stil ligt dus 98 procent van de winkels is gesloten en ook veel eettentjes.Het straatbeeld is roluiken en hekwerken. Jammer.
's Middags naar Halong Bay, 4 uur rijden en veel gezien onderweg, krotten, heel veel prachtige huizen en rijstvelden.
Het hotel daar was groot en we hebben daar met een stel gezellig en heerlijk gegeten.
Vandaag gevaren door dit prachtige gebied en veel foto's gemaakt.
Vis in alle soorten gegeten en toen weer terug.
Nu vroeg naar bed want het vliegtuig gaat om 6.30 uur. Het is nu half negen.
We genieten van alle bijzondere belevenissen.
Tot zover, Groetjes van Frans en Ina.

• 21 Februari 2007 - 10:06

Lisette En Niels:

Wanneer zien we de foto's??

• 21 Februari 2007 - 15:07

Stef En Bea:

Met Lisette en Niels eens: wanneer ze we de foto's? Jullie kunnen wel zeggen dat je in Vietnam zit, maar voor hetzelfde geld zit je gewoon in Rustenburg of iets dergelijks.
    Geniet nog maar fijn, het regent hier.

• 21 Februari 2007 - 16:14

Hanneke:

We zijn net terug uit Thailand (nou ja Remco&Kim maar die hebben ons via waarbenjij.nu een groot deel van dat land laten zien) en nu zitten we weer in Vietnam. Ik vind het schitterend! Voor de thuisblijvers: op vietnam.startpagina.nl kan je bij "hist.monum." al vast wat foto's zien van paleizen, pagodes en musea. Frans & Ina wij genieten van jullie bijzondere belevenissen ! Groeten van Max & Hanneke.

• 22 Februari 2007 - 08:33

Gerrit En Marianne:

Wat genieten jullie en wat een andere wereld waar jullie nu zijn.
    Wij zijn stinkend JALOERS en zijn benieuwd naar alle foto's.
    Groetjes, en nog veel plezier toegewenst.