Hanoi (dag 1) - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Frans en Ina - WaarBenJij.nu Hanoi (dag 1) - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Frans en Ina - WaarBenJij.nu

Hanoi (dag 1)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frans en Ina

17 Februari 2007 | Vietnam, Hanoi

Hier start de vakantie. We hebben een goede reis gehad. Het is hier warm 22 gr. Tijdens de busreis vanaf het vliegveld kwamen we door een geheel ander landschap met vreemde gebouwen en rijstvelden.
Het is vandaag nog steeds nieuwjaar dus relatief rustig op de weg, maar het stikt hier van de brommertje en almaar toeteren.
En soms zit er een heel gezin met 5 personen op. Alles rijdt er kriskras door elkaar op de kruizingen. We verbazen ons er over.
De gezinnen zijn op z'n mooist gekleed; wandelen rond het meer en de hele familie wordt op de foto gezet.
Het hotel is midden in de oude stad.
Vanavond gaan we met het reisgezelschap uit eten.
Tot mails
Ina en Frans

• 17 Februari 2007 - 12:36

Josine:

Hoi Pa en Ma,
    Leuk om zo snel al wat van jullie te lezen! Gisteren nog op schiphol en nu al zo ver weg. Hebben jullie een leuk reisgezelschap en de reisleider?
    We zullen jullie volgen! Geniet er van, Liefs Josine :D

• 17 Februari 2007 - 14:15

Lisette:

Hee pap en mam,
    Jullie lijken wel internet verslaafd, nog geen 24 uur weg uit Nederland en nu al 2 berichten!

Geniet nooit met mate.
    Kus Lisette

• 17 Februari 2007 - 16:19

Stef En Bea:

Zo te lezen al een goede heenreis gehad. Gaan we elke avond lekker uit eten? Kennen ze daar Sonja ook? Speciaal aanvolen: twee Sonja special! (zonder saus).
    Veel plezier de komende weken.

• 19 Februari 2007 - 12:08

Henny Jobse:

leuk, om via jullie, de belevenissen van "mijn" reisgezelschap toch nog te volgen. Het is natuurlijk ook wel een beetje zuur dat ik er niet bij ben, maar de dankbaarheid dat er niets ernstigs is gebeurd overheerst. Ik had tijdens de val namelijk mijn 11 maanden oude kleindochter op de arm. Zij is er met een breukje in haar enkel vanaf gekomen.
    Wens jullie nogmaals veel plezier en ik blijf jullie volgen. Volgend jaar boek ik opnieuw (voor de 3e maal, want in 2003 heb ik ook moeten annuleren)
    Groeten, Henny Jobse