Siem Reap- Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Frans en Ina - WaarBenJij.nu Siem Reap- Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Frans en Ina - WaarBenJij.nu

Siem Reap- Singapore

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frans en Ina

13 Maart 2007 | Singapore, Singapore

Hallo allemaal,

Dag 25 Angkor Wat.
Vandaag de hele dag met de tuk tuk en chauffeur op pad geweest. Eerst 30 km het binnenland in om een prachtige tempel te zien. Terug een paar keer gestopt en contact gehad met de mensen, foto's genomen en wat gekocht. We hebben daarna nog 7 tempels bekeken maar die waren niet allemaal zo groot.

Bij een hele bekende, die nog in orginele staat is zoals ze hem herontdekt hebben met enorme wortelgroei, heb ik even wat assertiviteit getoond. Die Japanners komen en gaan onmiddelijk voor de bezienswaargheid staan en moeten dan allemaal stuk voor stuk op de foto.
Zo wachten wij totdat er een groep van 80 Japanners voorbij was.
Toen kwam er een groep Taiwanesen voor de boomwortels staan, die waren gelijk niet meer te zien. Potverdorie, wij blijven zo maar wachten , dus ik zeg tegen Frans , ik ga voor die Taiwanesen staan. Ze keken zo van wat doet die withuid hier tussen. Ik zei dat ik 10 min. gewacht had en dat ik nu aan de beurt was. Ik wapperde nog wat met m'n handen dat ze nog een stukje op moesten schuiven naar links en rechts. Ja hoor het lukte , neem er nog maar een voor de breek, riep ik. Ik moest natuurlijk inwendig heel hard lachen om die verbaasde gezichten.

Het was een hele boeiende en mooie dag maar ook verzadigd van de tempels. s'Avonds een afsluitend dinner gehad met de groep.

Dag 26 dinsdag 13 maart. Terugtocht.

Om 8.30 uur vertrokken we van het hotel.
Na een tussenstop in Phnom Penh [Uitstappen] door naar Singapore.
Hier hebben we de gratis Citytour gedaan van 2 uur. Leuk om zo hele grote hoge gebouwen (280 meter hoog) te zien en toch zoveel ruimte en groen. Zojuist voor de laatste keer aziatisch gegeten. Het was weer heerlijk.
We zijn niet afgevallen deze reis want we hebben ons tegoed gedaan aan een uitgebreid ontbijt en 2x per dag warm eten met het nodige bier voor Frans en ik de cola.
We zijn goed gezond gebleven.
Al met al ook best bruin geworden.
Wij hebben een hele mooie, boeiende en ook indrukwekkende reis gehad en veel verschillende dingen gezien zoals jullie inmiddels weten. De geselecteerde foto's komen jullie nog te zien.

Ons vluchtnr. is SQ 324 en vertrekken hier zo om 22.45 uur. Het is nu 21.30 uur. We komen om 6.25 uur morgen ochtend aan.
Stef en Bea, het had wel leuk geweest als jullie er zouden zijn maar werk gaat voor. We zien jullie w.s. gauw.
Josine en Dirk tot morgenochtend op Schiphol. We gaan straks slapen op een pil en hopen jullie uitgerust te verwelkomen in het koude kikkerland. Hier 32 gr.
Iedereen die ons gevolgd heeft, danken wij voor de belangstelling en horen nog verder van ons.
Geen foto's nu.
Tot zover.
Veel liefs van een nog steeds genietende Frans en Ina.

• 13 Maart 2007 - 18:29

Ab Zwerver:

Wat een fantastische reis hebben jullie gehad en al die verhalen.
    We hopen dat jullie een goede terugreis hebben en welkom thuis
    groeten Ab en Ank

• 17 Maart 2007 - 10:55

Henny Jobse:

dankzij jullie boeiende verslag en foto's ben ik toch een beetje op reis geweest! Hartelijk dank.
    Henny

• 17 Maart 2007 - 13:37

Marga De Oude:

Hoi Ina en Frans, wat een indrukken hebben jullie opgedaan. Dit is echt een reis geweest die je nooit meer vergeet. Chiel is heel jaloers!