Kort berichtje - Reisverslag uit Khajuraho, India van Frans en Ina - WaarBenJij.nu Kort berichtje - Reisverslag uit Khajuraho, India van Frans en Ina - WaarBenJij.nu

Kort berichtje

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg Frans en Ina

24 Oktober 2014 | India, Khajuraho

Beste familie en vrienden.
Eindelijk hebben we hier bereik met internet op 24 oktober in Khajuraho in hotel Clarks. Luxe hoor.
Wij willen alvast even laten weten dat we enorm van deze reis genieten. Allemaal heel interessant en bijzonder. Echt een andere wereld. Een enorme eenvoud, maar ook vol kleur. Vuilnis op straat en stof. Het stinkt hier niet.
We hebben geen kwalen o.i.d.
Steeds heet weer 30- 35 gr. met zon. Het eten is lekker.
We hebben een leuke groep. De reisleidster is geweldig, het kan niet beter.
We hebben steeds een heel vol programma. Vroeg op, dus ‘s avonds na het eten, op tijd naar bed.
Zodoende loop ik achter met het verslag. Heb maar even geduld, want het wordt een lang verhaal.

• 24 Oktober 2014 - 18:35

Stef En Bea:

Wat heerlijk dat jullie zo genieten en zo'n prettige reisleidster hebben.
    Wij zitten inmiddels in Javea en ook hier is het heerlijk zomers.
    We zijn benieuwd naar het lange verslag.